Saturday, May 16, 2009

Aku Dan Hidup

hi..
actually xtau nk tulis apa kt cni
yela dh lma xupdate..
rsa mcm kekok plak..
well,
actually xder byk cerita la yg dikongsikan kat cni..
cuma tu la lately ni byk sgt jumpa
scandal2 kat myspace ni..
semakin galak plak rsanya..
tp hopefully benda ni boleh dihentikan la
huhu..
yela mana xnya..
ni gara2 kurang perhatian la ni agaknye..
hehehe
sape suh laki aku x care kat aku?
akibatnya berlakula episod kecurangan yg
xdpt dibendung lg..
ak xsuka buat benda2 mcm tu
tp aku geram bila org yg ak setia
n ak cinta xmemberi spt
apa yg ak beri..(love)
n for the one man person
mcm ak tentu la
cannot accept to what i had
gone thru lately..
hrmm..
xtau la nk ckap apa..
and sebenarnya aku dh muak
nk berhubungan dgn suami org ni..
dh penat dh..
klu boleh pasni nk yg bujang2
plak lah..
hrmm ada x lelaki bujang yg xnk kawin,
yg sweet, yg baik luar dalam,yg caring, yg sgt mencintai aku,yg obses kat aku
yg setia n xcurang kat aku
n yg pling penting menerima aku seadanya?
agk2 ada x yg mcm tu utk org mcm aku nih?
jawapannya of coz la TIDAK..
hrmm kena la sedar diri kan?
tp aku dh bosan la hidup mcm ni..
i never asked to be born in minorities..
tau x, klu la aku ni mcm perempuan yg lain
aku dh kawin dh skrg ni..
hrmmm aku make sure umur aku 23 aku dh bertunang 24 aku kawin
pastu 26 dh ada anak sorang and dlm proses pun mengandungkan anak kedua..
and aku klu boleh nk anak selang 2 tahun
sampai cukup 5..
hehe
mcm mak aku la..
haha
dh cukup je 5 nk tutup la kilang..hehe..
tp kita hnya mampu merancang tp Tuhan yg menentukan..
AND td tu semua VERANGAN sajor!!
xkan jd realiti nyer..
huhu..
xperla...wlumcamana sekali pun
aku terima jer nsib yg telah ditakdirkan..
bg aku, setiap sesuatu yg berlaku pasti ada hikmahnye..
yg penting, live your life to the fullest!!

Red flying butterfly

No comments:

Post a Comment